onsdag 25. mai 2016

På stua mi...

Der henger det ett gammelt vindu.  Vinduet har jeg brukt som ramme til LO'er. Nå har jeg endelig laget tre LO'er som går litt i stil, før har jeg bare tatt noen vilkårlig ut av albumene. 

Plankeark er bare så kult, så valget var lett å ta når det kom til hva som skulle henge oppe. 7 Dots har noen virkelige kule plankeark. 

LO'en i midten laget jeg i fjor, den kan du ta en nærmere titt på HER hvis du ønsker. På LO'en i midten er hele familien samlet, også har jeg laget en enkeltside av jentene mine. 



Slik ble siden med bilde av Susanne på. Bakgrunnen er laget med rosa Marabu akryl mousse og tipex. Litt Marabu mixed media art spray i gull har jeg også brukt! 







Bakgrunnen her består av de samme elementene, men her har jeg brukt en annen sjablong.



Chipboard kvistene er fra Scrapiniec. 






Takk for at du kikket innom! Ønsker deg en flott kreativ dag videre!

1 kommentar:

  1. Nu blev jeg virkelig inspireret til at scrappe flere LO-er. De her er über-lækre, og du er en mester til at pynte og til at blande forskellige typer af pynt. Tak for at du deler!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails