torsdag 17. mars 2016

Isac Elliot konsert(PLside)

Det er tid for påminnelse om oppgave inne hos Scrappelyst: "Vi vil se stoff eller tråd i en eller annen form denne gangen." Det er ennå tid igjen å være med!! :)


Jeg har lommescrappet en side fra konserten jentene og jeg var på i februar, med Isac Elliot. Der trengte man virkelig ørepropper...makan til jentehyl!! Hehe, veldig moro var det. Første ordentlige konserten jentene var på, så det måtte jo dokumenteres! 

Man trenger jo ikke alltid å ha PL-kort når man lommescrapper, man kan fint bruke mønsterark. Her har jeg brukt mønsterark fra Kort og Godt.  Jeg har pyntet med washi tape og twine. Dotter og tekststriper fra Papirdesign. Chipboard hjerter i forskjellige varianter fra Wycinanka. Rødt klistremerkehjerte og hvit hjerte dot fra Staz. Klistremerke bokstaver og div fra Bella BLVD. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails