lørdag 16. januar 2016

Dilla på lilla!

Heisann! I dag vil jeg minne dere på grublisen vår: dilla på lilla!
Jeg elsker lilla! Og her har jeg dekorert en gavepose i lekre lilla toner. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, både det i treverk og med sommerfugler. Motivet av Tilda er fargelagt med distress reinkere. Rammen rundt motivet er en dies fra Marianne Design. Hipp hurra , med ballongen, er en veldig flott dies fra Papirdesign. Dette har blitt stanset ut i grå mosegummi. Hvite roser og snurreblomst fra Kort og Godt.






Hvis du ikke allerede har deltatt, så håper jeg du slenger deg med på denne månedens grublis!
Klem fra Ann Kristin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails