tirsdag 13. oktober 2015

Knask eller knep?

Dette innlegget kan også leses hos Scrappelyst

Ja, 31.oktober er det Halloween igjen! Og hvis du får mange grufulle bilder å scrappe av skremmende, (eller bare søte?) barn, så har Papirdesign en stilig serie, "Knask eller knep" som er perfekt for dette. 
Her har jeg scrappet mine to håpefulle fra forrige års Halloween. Min eldste går rundt i gatene, mens min yngste fremdeles er fornøyd med å dra på det alternative opplegget "Hallo Venn" som virkelig anbefales. 
Jeg har brukt arket "Gresskar", og klippet ut ugle, tre,tekstene og bøø fra arket "Bøø", heksen er fra arket "Skrekk og Gru".

De grå splættene er glimmermist, "graphite" og de lilla splættene er marabu acryl spray. Jeg har brukt Marabu hvit akrylmousse med stensilen på bakgrunnen. 



Her har jeg fått brukt noen gamle brads fra MM som har ligget i skuffen lenge! Flaggermusene er fra Søstrene Grene. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails