torsdag 3. september 2015

Kort til samboeren min

Dette innlegget kan også leses hos Scrappelyst!

Hei! I dag vil jeg vise frem kortet jeg har laget til samboeren min sin bursdag. Han er glad i biler, så valg av motiv var lett! De kule bildene fra klippearket, industrial photos 3, til StudioLight var midt i blinken, samt bil-diesene, beetle og vw bus, fra Marianne design. Disse fikk det rette ratlook utseendet med StudioLight Industrial mønsterarkene. 

Kortbasen er brettet av en kartong på 8,5" x 11"




Denne diesen er megakul. Ett must for alle vw entusiaster ;) 
VW Beetle creatable die LR0331


Når man åpner kortet ser man en vw til i samme stil. 
VW bus createable dies LR 0359




Slik ser det ut når man åpner kortet helt opp 





Enda ett kult bilde fra StudioLight klippeark


StudioLight og Marianne design forhandles i Norge av Global Hobby og Kunst

Takk for at du kikket innom! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails