onsdag 5. august 2015

Ny utfordring hos Scrappelyst ferietid!

Stikk innom Scrappelyst og bli med på utfordringen da vel! :)

Her har jeg scrappet ett bilde fra en av topp-turene vi gjorde i ferien i fjor sommer :) Matilde har det gøy med treskjegg! De herlige fargerike mønsterarkene jeg har brukt, kommer fra StudioLight, som forhandles av Global Hobby og kunst. Her har jeg pyntet med masse forskjellig. Noen ukjente chipboard, stickers fra Simple Stories, rådyr fra Nille og stjerne button fra Papirdesign.





Her sto det egentlig Happy spring, men det dekket jeg fint over med klistrealpha. Flaks at det var like mange bokstaver i summer ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails