søndag 5. juli 2015

Ny utfordring hos Scrappelyst:Tags!

"Vi ønsker å se tag, enten tag dere dekorer eller tag som dere bruker på et annet papirprosjekt.
Det skal være godt synlig at dere har brukt tag."
Utfordringen finner dere HER


Jeg har brukt flere tags som pynt på denne layouten. Matilde bygger lego og utifra klærne hennes så fant jeg ark fra Papirdesign som matchet perfekt! Jeg har også brukt ett glitterhjerte og noen alfabetklistremerker fra  Papirdesign . Jeg har også pyntet med chipboard fra Wycinanka som jeg har svertet litt med pumice stone. Ellers så har jeg brukt ark fra restebunken min, forskjellige blomster, enamel dots, paljetter, stjerner og "friends" dies fra Tim Holtz (handwritten love).







1 kommentar:

  1. Så utrolig kul layout!! Jeg digger alt du lager - du er så kreativ og flink med farger, og ulike stiler:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails