onsdag 24. juni 2015

Sizzix Treat Bag Topper

Sizzix har kommet med en super topp til gaveposer! Sizzix Thinlits Die Set 12 pk - Treat Bag Topper.  Den er veldig god å stanse ut med, og det følger med lekre blomsterdies og ord, som du også kan bruke på andre prosjekter. Med denne kan du enkelt pynte gaveposene dine.

 Du kan lese mer om diesen hos Sizzix.

Jeg har valgt å bruke denne diesen på toppen av en clear bag fylt med mint-sjokolade. Jeg har brukt det ene blomst-settet på disse og pyntet med en splittbinders i midten. Jeg gleder meg allerede til å bruke disse til jul, poser med reinsdyrbæsj,snømannsuppe osv! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails