mandag 11. mai 2015

Scribbles and splat: Lo for Sizzix

Sizzix har kommet med noen superkule thinlits dies som heter Scribbles and Splat designet av Tim Holtz . Disse falt jeg for med en gang, og det var ikke vanskelig å blir inspirert til å lage noe med de.

Jeg har brukt disse på en layout. Bildet er av Matilde i fjor vår hvor hun har tegnet opp paradis. Mønsterarkene jeg har brukt kommer fra Bella Boulevard, herlig friske farger og kule mønstre på disse.




Her har jeg brukt en kamera chipboard fra Storyteller, den passet flott over splat diesen.



Jeg har også pyntet med stjerner og blomster fra Storyteller. Enamel dots'ene er også fra Bella Boulevard.



Produkter jeg har brukt:
SIZ-660222 Thinlits™ Die Set 4PK - Scribbles & Splat by Tim Holtz®
ST-010076 Chipboardfigurer - Kamera, 6 stk
ST-009827 60 minidaisy med perle, regnbue
ST-010144 3D glitterstjerner, fest
BB-925  Collection Kit Color Chaos

Håper du ble inspirert!
Hilsen DT Ann Kristin

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails