tirsdag 5. mai 2015

Palettoppgave hos Scrappelyst!

Det er tid for ny utfordring hos Scrappelyst! Nemlig en fargepalett. Og for en lekker premie! Løp inn og se! :)

Jeg har dekorert en papirpose med chevronmønster, til en konfirmant, eller kanskje ett bursdagsbarn? De stilige arkene i herlig farge er fra en 6x6 paperpad fra Studiolight. Scrapmagasinets "Gratulerer" dies er meget anvendelig, stanser godt og er herved min nye favorittdies.  Jeg har også brukt en annen favorittdies, som er Scribbles and splat fra Tim Holtz, Sizzix. Veldig anvendelig for guttekort! Chipboard stjerner kommer fra wycinanka. Og som alltid, så må jeg ha med litt dotter for pynt. :)  Både Studiolight og Wycinanka forhandles via Global Hobby og Kunst i Norge.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails