mandag 2. mars 2015

Fisketur - LO


Jeg scrapper og jeg scrapper til nevøen min som snart er konfirmant! Jeg startet med det for to år siden...og trodde jeg hadde goood tid...men plutselig så får man tidspress på seg... Tiden bare flyyyr jo avgårde! :)

Leverer denne til Ett Trykks utfordring nr 5 fra Olava Gleditsch; "Min utfordring til deg er at du skal bruke en eller flere stensiler 
og dekke hele kortet eller layouten med den."

Jeg har brukt det nyyydelige arket til Kaisercraft *sukk* for en herlig blåfarge!
Ellers så har jeg prøvd å dekke hele layouten med stensilbruk...syns jeg klarte det bra... ;)
bokstavene er fra wycinanka
chevronpilene husker jeg ikke hvor er fra...
gutta boys chipboard fra Papirdesign
stjernedies fra Marianne Design





1 kommentar:

  1. Herlig LO!
    Det bakgrunnsarket er lekkert ja, og flott bruk av stensiler her.
    Herlige detaljer også, den perfekte gutte -LO!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails