søndag 11. januar 2015

Grublis hos Scrappelyst:Paljetter!

Hos Scrappelyst er det ny utfordring på gang: Bruk paljetter på ditt papirprosjekt! Jeg bare digger paljetter og bruker det ofte på mine prosjekter :)

Her har jeg laget ett bursdagskort med stempler fra Staz. Mønsterarkene er fra Studiolight 6x6 paperpads. Kortbasen er laget med en dies fra GoKreate: frames frilly #7. Motivet er fra Saturated Canary og fargelagt med distress reinkere. Øverst på kortet har jeg brukt Tim Holtz on the edge doily og butterfly dies.På motivet har jeg brukt sløyfe diesen fra TH.  Bak motivet er det Spellbinders elegant ovals og venita flourish fra Memory box. Tagen er stanset ut med Magnolia dies. Stjernene er laget av papirleire. Staz stempler, Studiolight ark og paljetter forhandles av  Global Hobby og Kunst.




2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails