søndag 28. desember 2014

Topp 10 2014 med RAK

2014 gikk jammen fort. Da er det vel på tide å lage en Topp 10 liste og mimre over det man har laget i løpet av året? Hvis du deler listen din med Scrappelyst, så kan du vinne en flott pakke med stempler fra Papirdesign!! 

Og hvis du legger igjen en kommentar her, så er du med i trekningen av mine to små giveaways!(se bilder nederst i innlegget)
 Skriv hvilken du har lyst til å vinne 



Fristen er 15.januar kl 20.00.



Først ut er 10 på topp LO i vilkårlig rekkefølge:

1. En LO limt på ett lerret som jeg lagde til min søster da hun fylte 50 år
Hele innlegget kan du se HER 






4. Denne lagde jeg til SOL-oppgaven hos Scrappelyst. Veldig glad i dette bildet. Du kan finne hele innlegget HER




6. Denne ble laget for Scrappelyst. Tatt på ferie, og ble dessuten vårt bilde på årets julekort. Innlegget kan du finne HER


7. Denne laget jeg for Storyteller, innlegget kan du finne HER



8. Moro




10. Skøyter


Det var mine ti på topp LO'er

Det ble ikke mange kort på meg i år, har aldri lagd så få kort før. Men her kommer da iallefall 10 stk i vilkårlig rekkefølge:

1. Hele innlegget kan du finne HER


2.Hele innlegget kan du finne HER


3.Hele innlegget kan du finne HER


4.Hele innlegget kan du finne HER


5.Hele innlegget kan du finne HER


6. Hele innlegget kan du finne HER


7. Hele innlegget kan du finne HER


8. Hele innlegget kan du finne HER


9. Hele innlegget kan du finne HER


10.Hele innlegget kan du finne HER



Og her er bilde av mine giveaways:

1. Paljetter, PL-kort og Heidi Swapp stempel+sjablong

2. Embossing folder + to chipboards fra wycinanka




18 kommentarer:

  1. En kjempeflott liste ! :D Gleder meg til å se mer i 2015 :D
    Godt Nytt År ! :D

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert! Digger det første kortet ditt, det er helt rått! Tusen takk for titten :-) Skulle jeg være så heldig å vinne en av RAKene dine så ønsker jeg meg nr. 2. Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Så mange flotte ting! Ønsker deg et ordentlig kreativt nytt år. :-)
    Skulle jeg vinne, ønsker jeg nr 2.

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert! :-) Ønsker deg ett fortsatt god jul, og ett godt nytt år :-)

    SvarSlett
  5. Så mye flott og variert. Nydelig. :)

    SvarSlett
  6. Her var det mye flott inspirasjon å hente <3

    SvarSlett
  7. Så mye flott du har laget, Ann Kristin!! Liker veldig godt hvordan du kombinerer farger. Så herlig og fresht!!

    SvarSlett
  8. Her var det to knallfine Topp lister gitt! På LO siden klarer jeg ikke å velge mellom "Mamma kos" som er så utrlig sart og god, og "Selfie" som bare er helt knall lekker! Masse inspirasjon <3 Av kortene, er min favoritt nr 2 :)
    Takk for et kreativt og flott år, setter stor pris på å ha blitt kjent med deg og gleder meg til nytt år med kreative sprell båden on-og of line hehe.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Virkelig mange flotte prosjekter! Digger den lekne stilen din på LOer!
    Tusen takk for et kjempeflott år med masse skravling, scrapping og kos, gleder meg til 2015 :D

    SvarSlett
  10. Så utrolig mye fint du har laget det siste året, Ann Kristin. Det var to flotte lister. Tusen takk for et godt samarbeid, mye moro, latterkuler og herlige stunder gjennom året som er gått. Gleder meg til det neste :-)

    SvarSlett
  11. Digger layoutstilen din - og både Klare sjøl, og fun with gum var råkule.
    Takk for inspirasjon i 2014.

    SvarSlett
  12. Jeg tror ikke, at jeg "kender" andre scrappere som har en så stor variation i sine projekter, og så mestrer alle så godt som dig. Du har lavet en virkelig flot top 10, som er utrolig inspirerende. Godt nytår...og NB...den LO med skøjter er bare helt smashing!

    SvarSlett
  13. Så flott en liste og du er rå på LO`er:)

    SvarSlett
  14. Så mange forskjellige stiler du kan :)

    SvarSlett
  15. Blir, som alltid, väldigt imponerad av dina underbara LO-er. Den översta är helt fantastisk (och fler med den!). Bland korten tror jag att jag gillar det översta bröllopskortet allra mest... så otroligt vackert och den tandemcykeln är ju sååå fin!

    God fortsättning på det nya året!

    SvarSlett
  16. Jeg er så utrolig imponer over listene dine! Det er utrolig gøy å se hvordan du har utviklet deg se siste årene og jeg er enormt stor fan av det du lager og gjør!

    Det er umulig for meg å plukke ut bidrag å fremheve her, for alle er så fantastiske!

    Takk for et fantastisk samarbeid i 2014, også ser jeg frem til alt det kreative og hyggelige 2015 vil bringe med seg!

    SvarSlett
  17. Nydelige lister over layouter og kort fra året som har gått. Jeg elsker stilen din, den er så fargerik, ernergisk og inspirerende! Gleder meg til å se dine påfunn i 2015 :D

    SvarSlett
  18. Wow, wow, wow for noen herlige topp 10 lister. Du bruker så spennende farger og så variert oppsett, så det er fryd for øye å se <3 <3 <3
    Herlige Rak også :), tipp topp tommel opp der :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails