onsdag 17. desember 2014

Rød utfordring hos Scrappelyst!

Mitt inspirasjonsbidrag til utfordringen "Rød" hos Scrappelyst!  

Man trenger ikke å lage noe som er julerelatert ;) Jeg valgte å lage en layout med røde detaljer.

Susanne lette og lette etter en cola flaske med hennes navn på, og i Sverige fant hun endelig en :) Jeg tenkte at dette bildet passet veldig godt til utfordringen. Bakgrunnsarket er fra Riddersholm, mens lagene med ark under bildet er fra Marianne Design. "Hello" stempelet og snakkeboblen er også fra Marianne Design. Ellers har jeg brukt chipboard og bokstaver fra Wycinanka. "Kult" chipboarden og de røde dottene er fra Papirdesign. Wycinanka chipboard og Marianne design produkter forhandles av Global Hobby og Kunst.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails