mandag 17. november 2014

Julekort for Kreativ Scrapping

Nå er det er ikke lenge til jul! Min favoritt tid! Ingenting er så koselig som julen, jeg koser meg max med juleforberedelser. Så når  Kreativ Scrapping lurte på om jeg kunne være med å skape julestemning i bloggen, så sa jeg selvfølgelig ja til det :) Jeg har brukt koselige jule mønsterark fra Fabscraps,og motivet jeg ha brukt var en del av mønsterarket. Ellers har je brukt hvite liljer fra Storyteller, en snurreblomst fra Kort og Godt. Røde pyntebær fra Magnolia, gull-paljetter, figurer Kristine har laget med papirleire, sugerør, alfa stickers og en ramme fra Memory Box. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails