mandag 3. november 2014

Farsdag-gavepose

Det er snart farsdag. Og jeg har dekorert en gavepose til min pappa. 


Trenger du mer inspirasjon, så kan du se hva de andre jentene på Scrappelyst teamet har laget HER


Siden pappa er elg jeger, så har jeg brukt en chipboard fra ScrapFX som motiv, dog jeg er usikker på hvilket dyr det egentlig skal forestille ;) Geviret har jeg malt med 3d maling fra Panduro og strødd på gull frantage embossing. Det ga de litt mer opphøyet struktur. Papirene jeg har brukt er fra StudioLight; industrial(12x12) og paperpad #6(6x6), som føres av Global Hobby og Kunst. Jeg har pyntet med washi, alpha stickers og brune dotter fra Papirdesign, blå dotter fra MME og stjerner fra Studio calico. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails