fredag 3. oktober 2014

Tres chic!

Sist helg koste jeg meg sammen med noen herlige jenter på treff. En helg fylt av scrapping, skravling og latter! Koste meg med å lage denne layouten ut i fra fargeinspirasjonen hos Thats just so cute! Hvor jeg har valgt å ha med iallefall de tre øverste fargene :) 

Bildet er av Matilde fra en ferietur i Bulgaria når hun var tre år. Søt snuppe :) 

Skulle egentlig ha ett 3 tall i tittelen 3 chic, men det var ikke tall med i dette alfabetet jeg ville bruke. På toppen av bildet har jeg kuttet i en ramme fra Wycinanka. Biter fra den er også under roseklyngene på hver side av bildet. Rosene er fra Storyteller. Sirklene med flamingoene er fra ett Magnolia ark. Gullhjerter/sirkler og sløyfe er rubons, men husker ikke fra hvor. Stemplet med diverse stempler under bildet i fargen pumice stone. 

"always be your own kind of beautiful" er fra ett klistremerke ark fra Authentique (tror jeg)











3 kommentarer:

  1. Så herlig LO!
    Liker kjempegodt fargene du har brukt.
    Spennende oppsett med mange detaljer.

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Liker fargene og alle detaljene! Takk for at du ble med på utfordringen vår

    SvarSlett
  3. Nydelig :) Yndig, søt og 100% sjarmerende frøken ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails