fredag 11. juli 2014

Stolt jente

Det er ny grublis utfordring inne hos Scrappelyst! Oppgaven er klin og klæsj og er her er min løsning på dette :)

Susanne var superstolt da hun endelig hadde klart å spare penger for å kjøpe seg sitt eget nettbrett :) og det måtte jo selvsagt scrappes :)


Jeg har brukt ark fra Studio Light
chipboard fra wycinanka
enamel dots fra papirdesign
hjerter fra studio calico
thickers
gesso
diverse stempler, spray og stensil fra TH


Her er trinn for trinn på hvordan jeg gikk frem for å lage bakgrunnen til denne





1 kommentar:

  1. Herlig LO!
    Gleder meg til å se fremgangsmåten på bakgrunnen.
    Flott dokumentasjonsLO.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails