mandag 12. mai 2014

Grublis hos Scrappelyst

Disse oppgavene kan være litt ekstra omfattende og krever rett og slett litt grubling for å løses. og kanskje er de EKSTRA morsomme også ;-) 



Det er klart for Scrappelysts første Grublis, som vi har kalt "Før og nå". Oppgaven er rett og slett:



Ta utgangspunkt i et av dine aller første papirarbeider, et som du har bilde av eller fremdeles kan få tatt bilde av, og lag det om igjen i den stilen du arbeider i nå i dag.

Du kan delta HER


Det er kanskje ikke alltid like gøy å se tilbake på de første tingene man laget, men det er iallefall gøy å se fremgangen man har hatt. Og man har kanskje endret stilretning på veien?

FØR:
Her er ett av mine første kort, hvor jeg blant annet har brukt tapetrester og rubons til teksten. Jeg var veldig opptatt av å ikke bruke for mye penger på denne hobbyen. Men det har visst endret seg.


NÅ:
Her er mitt nå-kort, her har jeg brukt noen av mine favoritter, ark fra Maja Design, blomster fra Storyteller, pyntebær og tekst fra Kort og godt, og chipboard fra Wycinanka som føres hos  Global Hobby og Kunst




Jeg synes det var en artig oppgave, håper du synes det samme og slenger deg med! 

1 kommentar:

  1. Gøy å se før og nå. Flotte kort begge to :)
    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails