fredag 25. april 2014

Chalkboard effekt

Jeg har laget en artikkel for Scrappelyst, om chalkboard teknikken. Hele artikkelen kan du lese HER

Jeg har lagd noen tags, ett kort og en LO med denne teknikken.


Her er ett bilde av Matilde fra 7-års dagen hennes. I tillegg har jeg lagt ved ett intervju jeg gjorde med henne. Brukt forskjellige arkprodusenter på denne, bla authentic. Chipboard stjerner og piler fra wycinanka. Div pynt fra SC. Jeg har også brukt stjernestensil fra Memory Box på denne, hvor jeg har drysset over med frantage embossing pulver før gessoen tørket. Stilig effekt synes jeg :)




På dette kortet har jeg brukt ark fra Studio Tekturek, hjertechipboard fra Papirdesign, tekst fra Ali Edwards, dots, svart tag, klistrealfa





På den ene tagen har jeg brukt restearkstriper fra Studio Tekturek, tekststempler fra Papirdesign og enamel dots. Og ett kjempesøtt jentestempel jeg ikke vet produsenten på :)



4 kommentarer:

  1. Denne effekten er skikkelig tøff!
    Veldig flotte ting du har laget i spreke farger. Liker spesielt godt posekortet :-)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig Lo, og kortet var bare superdigg! Ahh...det likte jeg virkelig. Takk for titten!

    SvarSlett
  3. Masse flott du har laget. Kjempe stilig teknikk :)
    Linda

    SvarSlett
  4. Ser jeg har gått glipp av noe her. Flotte tags med mer.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails