lørdag 28. desember 2013

Topp 10 - LO - 2013

Det blir færre og færre LO'er for hvert år virker det som... i år ble det totalt 46 albumsider.... mitt nyttårsforsett bør nok være å prioritere LO over kort ;)

Her kommer Topp 10, mine favoritter fra i år, i vilkårlig rekkefølge


Denne 17.mai LO'en laget jeg for scrapping.no, jeg synes det gikk fint an å bruke andre farger enn rødt,hvitt og blått. Også syntes jeg det var kult å stemple de flotte fuglene fra B-Line Design oppå tissue tape :)


Denne ble også lagd for scrapping.no. Ett hav av blomster fra I am Roses. Ett av mine favorittbilder av Matilde:)


Her forsøkte jeg meg på  project life. Jeg synes det var en grei måte å dokumentere hverdagen på. Og kommer nok til å lage flere slike :) Også lagd for scrapping.no


Gult er kult :) Også lagd for scrapping.no


Også lagd for scrapping.no med en freebie , tabs med pirat tekster :)


Denne ble jo kul, selv om jeg syntes at grønnfargen var helt forferdelig... hehe.. men passer godt til en gutt ;)
 Også lagd for scrapping.no


Jeg liker så godt fargene på denne :)


Syns det er artig å lage litt røff jente side også ;)


Matilde syntes det var så stas å bli henta i pick-upen til pappa i bhg. Og det er stas å kjøre rundt i den ellers også, så det måtte jo dokumenteres. Jeg lifta Kristine på denne, syns hun har så innmari kul stil!!


 Jeg liker veldig godt oppsettet på denne, og kommer nok til å lifte meg selv her ;) også fikk jeg brukt favorittalfabetet mitt Washington, og da er jeg fornøyd!


10 kommentarer:

  1. Åhh...så mange flotte LO`er :)
    Jeg forsøkte å finne en favoritt, men jeg klarte ikke for jeg likte for mange...hihi. Du har LO`er som er tøffe og stilige og LO`er som er søte og elegante. Veldig inspirerende :)
    Gleder meg til å følge deg i 2014 også :)
    Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et riktig Godt Nytt År ! :)
    klem

    SvarSlett
  2. Mange flotte Lo`er fra 2013 her! Jeg har hatt et skikkelig dårlig Lo år. Ikke tatt noe serlig med bilder og dermed har det blitt alt for få Lo`er. Skjerpings i 2014!!!

    SvarSlett
  3. For hver LO jeg er kommet til her hos dig, har jeg tænkt, at denne er min favorit. Indtil jeg kommer til den næste. De er simpelthen bare supre alle som en! Godt nyt år!

    SvarSlett
  4. Fantastiske LO, liker at du har forskjellig stil på de, og at du ikke er redd for litt farge.

    SvarSlett
  5. Herlige, herlige LOer!
    Masse flotte farger og kule detaljer. :)
    Tror nok min favoritt må være den med pick upen, den var bare råkul! :D

    SvarSlett
  6. Utrolig masse stilige LOer!! Pick up er definitivt min favoritt!!
    Ønsker deg et flott og kreativt nytt år!

    SvarSlett
  7. masse lekkert, og du er så flink med farger og detaljer!
    Ønsker deg et kreativt nytt år i 2014!

    SvarSlett
  8. Kjempefine Lo'er og, spreke og herlige :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Otroligt inspirerande samling LO-er, fint sammansatta och med sköna foton!

    Den sista har jag beundrat tidigare och verkligen fallit för... den juli-sidan i PL-stil skulle jag vilja lifta och försöka göra någon slags egen dokumentation över året som kommer. Undrar om jag skulle kunna ro i land ett sådant projekt?? Det skulle vara kul.

    TACK för inspirationen!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails