lørdag 9. november 2013

Julekort...

Her har jeg fargelagt ett motiv fra LOTV med distress. Jeg har brukt ett nydelig juleark fra Magnolia, det røde er fra papirdesign og stripen med god jul er fra Maja :) Barkehjertet er dekket av frantage. Lyktestolpen er en chipboard fra Wycinanka. Jeg har brukt spellbinder oval floral dies, blondedies fra QK, en blad dies fra QK og cheery lynn. 

Jeg deltar med dette kortet på disse utfordringene:
Nordsalten Hobbyklubb utfordring 84: Bingo : Jeg har brukt perler, mønsterark og dies/punch




3 kommentarer:

  1. Super flot kort.
    Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort du har laget. Lekkert motiv og flott pyntet! Tusen takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    Anne Lill DT - NSHK

    SvarSlett
  3. Dette julekortet var virkelig vakkert! Flott layout, og så fint fargelagt motiv!
    Tusen takk for at du deltar i juleutfordringen vår hos Hjerteboden <3
    Klem, Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails