søndag 13. oktober 2013

Ett hav av blomster

Hos I am roses  kan dere finne de nydeligste papirblomster!
På denne LO’en har jeg gått litt amok i blomsterengen! Jeg syntes det passet så godt til dette nydelige bildet av jenta mi. Det bakerste mønsterarket er prima, hjertene har jeg klipt ut fra forskjellige resteark. De er distresset og krøllet i kantene.  Når hele loen var ferdig, gikk jeg over det hele med gesso. Malte litt her og der, samt at jeg «dabbet» alle blomstene med penselen også. Da fikk det hele ett mer shabby chic utseende. Under blomstene har jeg brukt  Melissa Frances – organza pouf ribbon.




 Her har jeg brukt modeling paste over en chevron stensil fra scrapfx. Før det tørket, så har jeg drysset over rosa frantage embossing pulver, og deretter brukt varmepistolen min over det hele.
 Chipboarden er fra Wycininka. Den har jeg også brukt rosa frantage embossing pulver på.

 Klistremerkene på lo’en er fra ett hefte av The girls paperie-By Margie. Disse har også fått ett strøk med gesso.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails