søndag 27. oktober 2013

Bursdagskort- Storyteller utfordring!

Nå er det en ny utfordring i Storyteller bloggen!
Hvor oppgaven er at dere må ha med charms på prosjektet deres, samt ha med minst ett produkt av Storyteller (og det tror jeg ihvertfall at alle har! :) ) Så sleng dere med!
På dette kortet har jeg brukt:
ST-004822 Kjærlighetsbrev charm fra Storyteller
ST-009230 Hvit sløyfe fra Storyteller
ST-006444 Villrose fra Storyteller
ST-006307 Roser fra Storyteller
ST-005126 Hvite liljer fra Storyteller
ST-000190 Perleblomster og halvperler fra Storyteller
Mønsterark fra Prima
Dies fra Spellbinders


Jeg har falt helt for villrosene fra Storyteller. De er bare såå lekre!




I helga har jeg kost meg masse på Toten treffet!! Ett kjempehyggelig treff, med mange koselige mennesker!!  Fikk lagd en god del LO'er til jentene og noen kort selvsagt :) Helt supert! Og på eftan i dag har jeg hatt storinnrykk av familien for å feire min 33 års dag. En herlig helg :) 


1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails