søndag 1. september 2013

hipp hurra for 17.mai! :)

Sliter du med å scrappe slike begivenheter? Det er ikke så vanskelig, bare man ikke fokuserer på at man mååå bruke rødt,hvitt og blått! På bildet jeg har brukt, var det med noen lilla blomster, og da valgte jeg å bruke den fargen. Litt uvanlig kanskje, men jeg synes det fungerte bra ;) I den lille taglommen har jeg skrevet litt om hvordan dagen ble feiret. De flotte fuglestemplene jeg har brukt, er fra B-Line Design. De har mye forskjellig i sitt sortiment! Og de er veldig gode å stemple med. Her har jeg stemplet oppå TH tissue tape.Påfuglfjær-stempelet er også fra B-line Design. Var ikke det lekkert! Ser for meg å kunne lage flere bakgrunner med dette stempelet! Det lilla chipboardhjertet er fra Papirdesign.Håper du ble inspirert til å scrappe dine 17.mai bilder!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails