torsdag 11. juli 2013

Layout + konkurranse hos scrapping.no!

Hos scrapping.no er det en konkurranse gående nå hvor du kan vinne hele 30 dollar i gavekort hos Stampotique !! wuhu!! De har jo så mange kule stempler i sitt sortiment!!

Her er mitt inspirasjonsbidrag til oppgaven, hvor du skal bruke BÅDE motiv (bilde eller stempeltrykk) og tekst (lengre enn 3 ord) på prosjektet ditt. Håper så mange som mulig slenger seg med!!selv om det er sommer og ferie!! :D




Jeg har brukt tre forskjellige prima stempelputer på motivet (som du kan finne i nettbutikken dems her og på tekstmotivet som du kan finne her
Ellers har jeg brukt prima mønsterark, frantage-embossing pulver her og der, hvor jeg har pyntet med halvperler oppå, piler fra wyncinka, doily,øyenstikker charm m.m

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails