lørdag 29. juni 2013

MDF-Tags trinn-for-trinn

Disse har jeg laget for  scrapping.no

Klar for litt klæsj og klin?
Her har jeg dekorert to tykke MDF tags i god kvalitet, og skal vise deg trinn for trinn hvordan jeg har gått fram.


Her er bilde av utstyret jeg har brukt


Jeg starter med stensilen, hold den godt fast! Jeg påfører svart embossing paste med en spatel. Ett produkt jeg ikke har prøvd før, men det var veldig kult!



Deretter bruker jeg varmepistolen. Sjekk den kule effekten!!


Ett lag med gesso påføres med pensel over det hele.


Jeg vil ikke ha penselstrøk på prosjektet mitt, og derfor ruller jeg en dorull over.


Da blir det seende slik ut (med litt mønster fra dorullen også….) Jeg bruker varmepistolen for å tørke den


Første lag med stempel.


Andre lag med stempel


Tredje lag med stempel. Jeg bare digger den gule stempelputen fra Prima! Man får en god, sterk og klar farge fra den! Og nå syns jeg at den er klar for å pyntes!


Her har jeg pyntet med motiv fra ett klippeark av Marianne Design, tekststempel, hug snug bånd, knapp og chipboard hjerter.





Embossing paste, stensil, mdf-tag og tekststempler kan du finne hos Studio 490.

1 kommentar:

  1. Åh, de er supersøde
    med struktur, maling
    og så de to små figurer.
    Dette bliver nok liftet, ja :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails