søndag 5. mai 2013

Gøy å kjøre pick up!

Denne layouten laget jeg når jeg var på Totentreffet :) Koste meg masse med den! Brukte modeling paste, sjablonger og dylusions! Mønsterarket under bildet er fra Panduro... Har brukt chipboards fra http://wycinanka.net/ . Diverse blomster, og jeg har også brukt noen av mine egne tabs som du kan finne under freebie etiketten :)Jeg har også fått brukt det nydelige quickuts alfabetet Washington. Denne layouten er dessuten veldig inspirert av en LO som Kristine89 har laget :)

Bildet er av Matilde som synes det er veldig stas når pappaen kommer og henter henne i barnehagen med pickupen. :) Og når hun får være med på turer ellers også :) Pappaen har dilla på gamle folkevogner ;)

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails