mandag 29. april 2013

Glad i deg!

Jeg har vært på Toten treff i helga, og kost meg masse med hyggelige damer!!! Det var ett kjempehyggelig treff, som frister til gjentakelse :) Jeg fikk scrappet litt også, bilder kommer senere :)

Dette er en layout jeg har laget tidligere. Til De Kreative på scrapping.no

Det er viktig å ta vare på øyeblikkene. Det finnes ikke mange bilder av meg, og i hvert fall ikke i albumene til ungene. Men det er jo utrolig viktig å scrappe familiebilder også, og ikke bare av ungene. Jeg vil tro de vil sette stor pris på det når de blir eldre. Dette bildet ble tatt når vi var på bowling, selv om tittelen ble en helt annen Det bakerste mønsterarket jeg har brukt, husker jeg dessverre ikke hvor kommer fra, men arket jeg har lagt over, er fra Vibeke Spigseth og inneholdt diecuts med bordkort. Jeg har laget en variant av denne bakgrunnen før også med ett ark som hadde inneholdt diecuts med tags. Jeg syns det blir en stilig vri på bakgrunnen.



jeg har brukt chipboard fra dusty attic, hvor jeg har sprayet de med gul og grønn dylusions. Slike chipboards kan du få kjøpt hos ScrapSmart. Helt bakerst under bildene, har jeg brukt en sjablong med 3D maling. Modeling paste eller gesso går også fint an å bruke til dette. Det gir en stilig effekt til ditt prosjekt!



Tekststempler trenger ikke nødvendigvis bare å bli brukt på kort. Her har jeg brukt ett tekststempel fra Kreativ Hobby.



Prima er en stor favoritt når det kommer til scrappeprodukter. Under bildet har jeg brukt en blingremse fra Prima , syns den hadde så lekre farger og passet perfekt til denne layouten. En nydelig fe fra Prima har også fått plass på siden. Blomstene jeg har brukt kommer også fra de.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin! og tusen takk for en koselig, morsom og innspirerende helg på Totentreffet.
    Ann Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails