søndag 24. februar 2013

Imagine and Do....

Jeg var så heldig å få prøve å fargelegge noen sketches fra Imagine and Do. Når jeg fikk de, fikk jeg kjempeangst. De var jo så nydelige!! Og jeg tenkte at disse kommer jeg til å ødelegge! LOL!! Så jeg kjørte safe med sarte, lyse farger, og jeg ble ganske fornøyd med resultatet (må jo få lov til å skryte av seg selv en gang i blant??) Hvis du vil vite mer om Imagine and Do eller kortet så kan du klikke deg inn hit: scrapping.no



Også må jeg ønske mine nye følgere velkommen! Alltid koselig med nye følgere :D

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort og flott fargelagt, klem bente:)

    SvarSlett
  2. Et gjennomført lekkert og nydelig kort! Nydelig fargelagt motiv og så fint du har pyntet med blomstene.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails