lørdag 5. januar 2013

En hilsen fra hjertet-tagkort

Her har jeg laget ett tagkort til Trykkpressas utfordring hvor de vil se klokker på prosjektet.

Jeg har brukt en klokke embossingfolder fra Tim Holtz på noen av lagene, og klokker i tre fra Prima. Den ene klokken har jeg stemplet på baksiden av, hvor det står "en hilsen fra hjertet"(ble litt vanskelig å se det på bildet....) Ellers er selve tagen fra en blomsterpakke fra Dusty Attic, jeg har brukt resteark fra maja design, doily dies fra TH, dusty attic chiboard, floral spellbinder dies, halv ramme fra unique hobby products, en blomst fra prima,en blomst fra dusty attic,fuglebur charm++



På baksiden av tagen har jeg laget en lomme, med en tag for å skrive på :)

4 kommentarer:

  1. Herlig flott kort, med masse fine detaljer. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig og så mange flotte detaljer, klem bente:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott tag, her var det masse fine detaljer:) Takk for at du deltar i Trykkpressa!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails