mandag 1. oktober 2012

Kreativ jinte!

Min yngste datter,Matilde, har hatt en kosefille som har fulgt henne siden hun ble født. Min eldste datter,Susanne, har ofte problemer med å få sove. Som regel leser hun, men innimellom får hun kreative innfall. Som når hun laget en kopi av Matildes kosefille. :) Hun har farget en serviett, og formet hode av papir. SÅ artig!! Det måtte jo bare fotograferes og scrappes.



Jeg vet jeg har bedre bilde av kosefilla(eller kanin som den heter),men dette var det eneste jeg fant nå.


Her er skissen jeg har fulgt, inne hos Scrapfriends

6 kommentarer:

  1. Så fint at hun er kreativ og en flott LO du har lagd av dette :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. THIS is so creative!!! Love your colour, the paint splashes & the scrunched paper...it all works so well together...thanks for joining us at Scrap Friends:):):):)

    SvarSlett
  3. well done for your DD. That really IS really creative!! and your page is too! thanks so much for joining us again at ScrapFriends!!

    SvarSlett
  4. WOW, I really love this, so beautifully different! and yes, very creative! Thanks so much for sharing it with us at Scrap Friends :)

    SvarSlett
  5. gorgeous take on the sketch..the colours are so vivid and beautiful...thanks so much for joining in at ScrapFriends! :)

    SvarSlett
  6. What a beautiful layout. Love how your background is two different colours and the paint splashes to unify them again. Thanks for sharing it with us at Scrap Friends.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails