fredag 7. september 2012

En engel fyller år!

Her har jeg dekorert en hvit papirpose. Jeg har laget vindu i den ved hjelp av den ene av disse Marianne diesene LR0236.


Jeg la en tykk pappbit inni posen før jeg stanset ut vinduet. Til selve vinduet, har jeg brukt ett lamineringsark. Tekststempel og snurreblomster er fra Kort og Godt. Blomstene er fra Dusty Attic. Jenta på huska er klippet ut fra ett pion ark. Jeg har også pyntet med bånd fra Panduro og ark fra Marianne Design blokken Dark Vintage PK9082.

Innsiden er også ett ark fra samme blokk av Marianne Design. Skrivefeltet er stanset ut med den lekre blonde-diesen som synes igjennom vinduet.

På baksiden er det også ett ark fra Marianne Design blokken PK9082 med teksten til Happy Birthday!

3 kommentarer:

  1. Å, så fin denne var! Og så smart med det vinduet i posen!:-)
    God helg!

    SvarSlett
  2. wauwww så super nydeligt,flotte dies
    knus pia

    SvarSlett
  3. Å denne var vel lekker. Flott dies du hadde brukt og en artig ide med det vinduet:)
    klem bente:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails