søndag 8. april 2012

Konfirmasjonskort

Laget til Papirpikenes utfordring #2: Konfirmasjon


Den svarte bølgepappen fungerer som ett belte rundt kortet.
Teksten:Just be you er fra en stempelplate av Ali Edwards. Love it!!
Bedre sent enn aldri?! Mitt første forsøk med metalltape fra biltema :) det var gøy, så det skal jeg nok prøve meg på flere ganger. Prikkene dere ser på tagen er mønsteret fra tørkerullen jeg rullet over for at det skulle tørke fortere....
Baksiden av metalltagen: når jeg malte forsiden, ble det sølt litt på baksiden, og det ble jo bare kult! Brukt Tekststempler fra kort og godt. Og tannhjuldies fra TH.

5 kommentarer:

  1. Råflott guttekort:)
    klem bente:9

    SvarSlett
  2. Så stilig konfirmasjonskort.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Flott konfirmasjonskort med kule tags:-D

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kort!
    Digger at du søla litt;)
    Stilig effekt.
    Takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden,
    klem

    SvarSlett
  5. Flott kort - og takk for at du deltar på utfordringen på Papirpikenes verden :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails