lørdag 3. mars 2012

7 Dots

Bare digger disse arkene fra 7 Dots! Og det er veldig vanskelig å bestemme seg for hvilken side man skal bruke av de! På den ene siden; dype mystiske farger med herlige røffe mønstre, på den andre siden var det sarte og skjønne farger!


Her har jeg kost meg masse! Bildet er av Matilde, hvor hun først sier: Se Mamma kan du gjøre sånn med tunga di? (det klarer jeg ikke nei.....)


Jeg har brukt litt gesso på deler av denne, under alt stæsjet! Jeg har brukt en bit av olabuksa til Susanne (siste rest!) Og Har sprayet den med colorwash! Jeg gikk amok og pynta med mye forskjellig.Supergøy!!

Jeg har lagd flere Lo''er med ark fra 7Dots på forsiden på: scrapping.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails