søndag 11. desember 2011

To Lo'er!

Endelig kunne jeg legge vekk alt som hadde med julekort og greier å gjøre(håper inderlig jeg ikke har glemt noen..), og kose meg med litt scrapping! Og det hele to bidrag til denne ukens skisse hos Skissedilla!!

Bidrag 1:
På fredag hadde den første snøen lagt seg her hos oss, og Matilde ville rett ut å gå på ski! Lenge siden det var så lett å få henne ut for å leke, det har vært veldig kjedelig uten snø, men nå kom den endelig!

Jeg har brukt en Hambly med snøkrystaller, og da ble det litt gjenskinn i det når jeg tok bilde...



Her har jeg punchet ut en haug med snøkrystaller og lagt de lag på lag :) Brukt Snowwriter rundt bilde. De rosa snøkrystallene kommer fra Pink Paisley.



Flere elementer fra Pink Paisley.



Bidrag 2:
Skolen til Susanne har hvert år en kjempekoselig juleforestilling! I år var temaet jul i bøkenes verden, og hennes trinn hadde bidrag fra Snekker Andersen :)
Kjempeflinke var de!!



Jeg lot det renne litt colorwash, og skrev i mellom de linjene :)

2 kommentarer:

  1. Kjempefine LOer du har lagd. Mange herlig flotte detaljer å se på.
    klem :)

    SvarSlett
  2. utrolig fine begge to! Liker rosastilen i den første, og vinterfølelse i den andre!

    Takk for flotte bidrag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails