onsdag 19. oktober 2011

Pirat kort

Hos The Paper Shelter finner man noen flotte ferdig fargelagte motiv. Deriblant disse piratene jeg har brukt på dette trappekortet. Kjekt når man ikke har tid til å fargelegge selv (eller rett og slett ikke gidder)




Tallet 7 er festet på kula som skal se ut som den blir skutt ut av kanonen!Jeg har festet kula med noe jeg klippet ut av en hambly. Litt stiv plast fungerer bra. Snittet litt i kanonen slik at fikk festet plaststripene inni der og limt den på baksiden.



I tillegg til piratene fant jeg bilde av ett piratskip på nett. Den søte apen passet perfekt til å sitte der oppe i seilene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails