torsdag 16. juni 2011

Shes so cute

Aud Randi er gjest hos Thats just so cute hvor hun har laget en knallstilig LO med rubonrester og resteark(og kort!!), og hun har utfordret oss til å gjøre det samme :)

Resteark har jeg meengder av! Kjøpte meg en mappe med flere lommer, hvor jeg har sortert de etter farge...denne er full.... så gikk jeg over til å legge de i en skoeske....denne er også full....så nå ligger det en haug ved pulten..
Kremt...det gikk ikke med så mye av de restene på denne loen, ble noen av de minste bitene. Men jeg rotet fram ett rubonark jeg har hatt leenge, og jeg husket hvorfor da jeg begynte å skulle gni de utover...grr...det gikk ikke...så stripa med fuglen har fremdeles plasten over seg, jeg hadde en rubonsramme rundt bildet, denne ble så ødelagt så jeg valgte å male litt over. Resten gikk i søpla! for lenge siden kjøpte jeg også diverse clear taperuller, som var uåpnet..fikk brukt litt av de nå :) ellers litt chipboardrester og bokstavrester.

Bildet er av susanne...på teksten står det at kallenavnet hennes var Susi helt fram til hun begynte hos dagmamma, etterhvert oppdaget hun at katta der het Susi, og da fikk vi ikke lov til å kalle henne det lenger! :)




9 kommentarer:

  1. En koselig Lo og skjønner godt at dere ikke fikk lov å kalle henne det som katten;) Men ei søte jenta var det:)

    klem bente

    SvarSlett
  2. så super flot layout, lækre detaljer og nydelig opsætning, smukt smukt
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Synes du fikk brut mange og flotte rester jeg :)En kjempefin LO, og den søte historien bak. Er det ikke flott utfordring AudR kom med. Jeg har også en haug med rester jeg lover at jeg skal være mer bevist på fremover :)
    Tusen takk for at du leker med oss!!

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  4. har det rubonsarket jeg og, eller rettere sakt hadde, for de var noe drit å få på plass når de ble gamle ja :oS
    men LOen ble kjempesøt, og du hadde så masse herlige små skatter overalt.
    stilig med tekst nedi hjørnet.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  5. For en herlig historie!!:)
    Nydelig scrappet - og et flott bilde:)

    SvarSlett
  6. Så herlig! Digger detaljene her altså.

    Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett
  7. Det var en skikkelig morsom side, syns jeg! Godt at du fikk kvittet deg med litt gammelt stash, enten det er på den ene eller andre måten... Ha en fin sommer!

    SvarSlett
  8. ahh,for en knallkul side altså. Digger de spennende fargene og detaljene

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  9. En flott LO med masse detalger og ikke minst flott restebruk:)

    Takk for at du deltar hos TJSC

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails