mandag 25. april 2011

Som i går(dilla#109)

Jeg rakk ikke forrige ukes skisse hos skissedilla, men i går kveld koste jeg meg med DENNE ukens skisse :)

En har jo noen dager, hvor man tenker: Hvor ble dagene av, det føles jo som i går at jeg bar deg rundt på armen...og nå skal du klare alt selv, og blir sint hvis jeg forsøker å hjelpe! hehe :) Det er jo godt de blir større også da :)



Jeg har klippet ut de søte fuglene fra ett pion ark, det samme med ene blomsterranken ved bildet og oppå skyen...Bakgrunnsarket er også fra Pion...



Jeg har brukt litt forskjellige blomster,ark,prismebånd(?),osteklut,en bit fra olabuksa og gipsfigurer fra Panduro og MF. En prisme fra noe ødelagt nips har også kommet med her.

4 kommentarer:

  1. For en nydelig LO.
    Vakkert bilde og fint pyntet.
    Så søtt med det lille innrammede babybildet.

    SvarSlett
  2. Vakker! Nydelige fargevalg og så liker jeg godt alle de utklipte detaljene sammen med de andre blomstene. Så må jeg si at hun har et aldeles NYDELIG hår!!Ble helt begtatt av den fargen og tykkelsen her...

    Takk for deltagelsen

    Lula

    SvarSlett
  3. woooow så nydeligt layout, fyldt med alle de søde og lækre detaljer
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Så nydelig å for et fantastisk nydelig hår hun har *drømme*
    nydelige detaljer å herlige farger klem Marion

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails