lørdag 12. februar 2011

Hello Kitty kort...

Anonyme Scrappere har en utfordring med å scrappe i rosa og hvitt! Slik ble mitt bidrag...... Min yngste, Matilde, fyller 4 år om noen uker. Og hun eeeelsker rååsa!Og hello kitty :) Så da passet det med en slik utfordring! Jeg har brukt Hello Kitty glansbilde, ramme fra kort og godt, osteklut som er kjøpt på HappyHobby(har brukt stempelpute på den for å få den rosa), blomsten er klippet ut av ett stoffark fra LoveElsie..tallet er i tre og har fått ett lag med stickles glitter. Hun skal også få en krone i samme stil, men den er ikke ferdig ennå........ Matilde spør meg alltid når hun ser jeg sitter og lager kort :"Mamma, er det til meg?" Og jeg svarer alltid nei....så nå skal hun endelig snart få ett :)

4 kommentarer:

  1. Et flott kort til å bli glad av. Nydelige friske farger og godt det endelig det var hennes tur til å få kort......

    SvarSlett
  2. Kjempe fint bursdagskort, perfekt til ei lita prinsesse på snart 4 år :-D

    SvarSlett
  3. For et flott kort, det er vel ikke noe som er mer knallrosa og hvitt enn Hello Kitty! :)
    Kjempeherlig.
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. For et skjønt kort du har laget til datteren din!
    Dette blir hun helt sikkert glad for!
    Takk for et herlig bidrag til AS!
    :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails