onsdag 8. desember 2010

Posekort-jul

I dag har jeg laget ett posekort med lag på lag i vintage stil :) Syns det er litt lettere med slike kort jeg, med vanlige 6x6 så syns jeg det er så vanskelig(og kjedelig) å pynte innsiden. Men jeg føler jeg må gjøre det,ellers ser liksom kortet halvferdig ut....Da er det lettere med disse :) så jeg kommer nok til å lage flere slike :)

Materialliste:
Motivet er fra ett klippeark fra Panduro. Har brukt en del resteark her og ett gammelt noteark. "Christmas magic" er fra en tittel som har stått nederst på ett mønsterark(en må jo spare på det også)Martha Stewart scalloped punch er brukt. Snøfnuggene er fra en punch jeg kjøpte i en lekebutikk i Sverige til 19kr. Rosen er fra Prima og har fått noen lag med glimmermist, bronze og old lace. Perlesprayen og "gledelig jul" er fra kort og godt. Blonden er fra Melissa Frances.Silkebåndet er kjøpt på WildOrchidCrafts.com :)


Innsiden....


Baksiden har fått mitt personlige stempel :)

1 kommentar:

  1. lekkert posekort og nydelige farger. stilig med utypiske farger syns jeg.
    lekkert pyntet var det og.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails