lørdag 18. desember 2010

Bursdagsbarnet befaler

I dag har jeg endelig hatt litt tid til å scrappe igjen. Sendte ut mann og barn for å levere noen julegaver :) Stille og godt her :) Også er jeg så og si ferdig med alle juleforberedelser. Alle gavene er kjøpt inn, pyntet til jul, og har kjøpt julekaker og fått noen av mamma,så da hopper jeg over bakingen i år. Mangler bare å pynte juletre og vaske litt. Men det får vi ta litt nærmere :)

Thats just so cute har en utfordring på gang, bursdagsbarnet Gunn Elin befaler:"Jeg ønsker at du skal la deg inspirere av alle de flotte bidragenene vi har i vinnergalleriet vårt. Om du velger å lifte eller la deg inspirere av an andre ting med prosjektet er opp til deg selv. Men jeg vil at du skal legge ved det bidraget du velger deg ut og fortelle hva som inspirerte deg. Og selvfølgelig linke til hun som har laget den."
Jeg valgte å lifte denne av Vibeke



Slik ble min lift.....kan ikke sammenlignes med superflinke Vibeke men, jeg gjorde da ett forsøk..hehe :) Bildet er av Susanne, og det er 5 år siden bildet ble tatt. Bestemoren hennes har strikka til henne :) Jeg fikk brukt en god del resteark, prima blomsterranke med en hvit rose fra kort og godt og ett par kuler jeg tok fra en gammel lysmansjett.Hvit blonde fra WOC som jeg har pynta med noen perler... Lagde rammen rundt bildet ved å skrape med en passer. Jeg har kjøpt meg en barnesymaskin på lekebutikken, så her har jeg testa den rundt kanten på LO'en. Hvit akrylmaling har jeg også klint litt rundt kanten.... :)



6 kommentarer:

  1. den ble kjempefin ann kristin. tøft med passerskraping på bildet.
    lekkert pyntet, flott med de bærene og så likte jeg den tagen med tråd rundt under bildet.
    takk for at du deltar.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du ble inspirert av Vibeke sin LO ja, hun er en superflink scrapper. Og det synes jeg at du også er jeg da :) Nydelig lift. Lekkert at fargene går ton i ton, og flott med søm rund og nyyydelig blomsterpynt.
    Tusen takk for at du deltar på min bursdagsutfordring :)
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  3. Hei du:)

    For en ære at du valgte å lifte akkurat min LO!! Tusen takk:)
    Liften din ble superskjønn!! Helt utrolig nydelig!!:)

    Håper du har noen fine førjulsdager:)

    SvarSlett
  4. se her ja, denne ble jo såå herlig. Vibeke er en fantastisk dyktig scrapper, skjønner godt at du tok utgangspunkt i hennes:)

    takk for ditt bidrag:)

    SvarSlett
  5. for en herlig lo.. Blått og brunt er bare så flott:)Digger blonden og bildet var bare så flott. Herlig med den hyssingen rundt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails