mandag 4. oktober 2010

Vært på kurs

På lørdag var jeg og ei venninne på Promarker kurs på HappyHobby på Gjøvik. Kursleder var superflinke Hanne Amundsen (papirdilla) Det var kjempegøy og koselig å være der på kurs! Skjønner nå hvorfor Hanne har så nydelige fargelagte motiv. Jeg bruker som regel bare to nyanser til ansiktet, men jeg tror hun brukte 8+blender! Hun brukte også blenderen mye, så der fikk jeg lært meg ett lurt tips :) Ellers tror jeg at jeg må øve ganske mye for å komme i nærheten av det hun gjør. Holdt på å kaste hele motivet i søpla, for jeg ga litt opp kan man si...men pytt...limte det på kortet alikevel... Vi fikk lifte ett nyyydelig posekort av Hanne :)som du kan se i bloggen hennes. Her er min versjon :) sånn posekort var ganske gøy å lage, så det kommer jeg nok til å prøve meg på flere ganger.


7 kommentarer:

  1. Så nydelig kort du har laget. Kjempefin fargelegging også. Det er morsomt på kurs - ikke sant. Alltid noe å lære seg.

    Håper du får ei fin uke.

    SvarSlett
  2. syns det ble kjempelekkert eg da , flink er du , håre ble eg speielt imponert over klem Marion

    SvarSlett
  3. dette ble jo bare nydelig det jo, må ikke tenke på å kaste noe så flott. lekkert hele posekortet og. klem pia

    SvarSlett
  4. rett og slett nydelig. Kan jo ikke kaste noe så flott..

    SvarSlett
  5. Hei, hei!
    Og takk for sist!
    Kortet ble helt nydelig;) Og fargelegginga også:) Det er bare å øve og øve og øve og øve....;) Har hatt mange motiver som har havnet i søpla, jeg! og så er det jo viktig at du finner din måte å fargelegge på. Jeg viste en måte som funker for meg. Mange varianter som er brukt rundt omkring.

    Lykke til!

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  6. Korrtet ditt ble nydelig Ann Kristin:-) Jeg er ikke ferdig med mitt ennå, for jeg har hatt en STOR ryddesjau på arbeidsrommet mitt så tiden har ikke strukket til ennå. De posekortene blir det nok flere av hos meg også.
    Håper vi møtest på kurs igjen senere også.
    HA en fin kveld:-))
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Dette var et NYDELIG kort :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails