fredag 1. oktober 2010

Spar mens du har

Da har jeg dekorert flere sparebøsser i hvitmalt trefiner fra Panduro. Planen er å dekorere 10 stk til julemessa i november. Bare to til,så er jeg i mål :)

Denne ble veldig enkel,siden mønsterarkene er så fine. Denne gangen har jeg brukt decoupage lim(matt fra panduro) både under og over. Gir en fin matt effekt som ikke synes på bildet....metallpynten er også fra panduro. Arkene husker jeg ikke i farten hvor er fra...



Denne tenkte jeg kanskje passet til å gi bort penger i til ett bryllup :) Lurer på om jeg skal skrive tro,håp og kjærlighet på toppen...men vi får se....arket jeg har brukt er fra Ladybug and friends.Roser og roseknopper fra wildorchidcrafts.Perler og bånd. Og hjertepunch fra Martha Stewart :)



Denne ble veldig enkelt pyntet,siden mønsterarket jeg har brukt fra prima er så fint..Noen roseknopper,perler og en utklipt sommerfugl fra samme mønsterark :)

5 kommentarer:

  1. herlighet for noen nydelige sparebøsser du har lagd. og 10 stk!!!!!! imponerende.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  2. Disse var geniale. Og så fine og gjennomførte de var.

    SvarSlett
  3. Nydelige sparebøsser.
    Du er kjempe flink :)

    SvarSlett
  4. Stilig idé. De ble superfine!

    SvarSlett
  5. Forresten, hvordan lager du hullet til pengene??

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails