torsdag 28. oktober 2010

KOM10

Mitt bidrag til kort-o-mania oppgave 10: Anything goes, veldig fritt med andre ord. Bare det var 6x6.Flatt..

Har funnet ett vintage bilde fra nett, blonder og metallpynt fra Panduro, roser fra WOC, og det grønne mønsterarket er fra Prima,det lilla fra kaisercraft.




Jeg fikk forresten det jeg ønsket meg i bursdaggave i går!!! Et digitalt speilreflekskamera! Endelig har jeg det også, gleder meg til å bruke det :) :)
Artig å se at så mange har lagt igjen kommentar på forrige innlegg. Alle får ett lodd i hatten!! :)

4 kommentarer:

  1. lekkert kort, jeg har nylig oppdaget hvor flott det er med grønt og lilla, så det på noen ullklær for småbarn på obs. tenkte scrapping med en gang jeg da *fnis*
    nydlig bruk av blonder.
    gratulerer med nytt kamera. en flott gave.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  2. Enda et flott kort fra deg. Du lager mye fint :)
    Gratulerer med nytt kamera.

    SvarSlett
  3. Skikkelig nydelig kort, så fint med blondekanten rundt kortet. Nydelig bilde og pynt.

    SvarSlett
  4. Dette var et utrolig nydelig kort!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails