lørdag 14. august 2010

Koffert

Har sett så mange fine dekorerte kofferter i det siste,så jeg fant ut at jeg måtte prøve jeg også :) Fikk kjøpt det på hobby-butikken på Hamar, husker ikke hva den heter,men den fører Panduro produkter. Det var ikke så lett å få det pent, særlig rundt håndtaket. Så jeg tror nok jeg kommer til å male neste koffert-prosjekt :) Fant også ut at papirene på kanten bak ble veldig stygg når man hadde opp lokket,så da fant jeg ut at jeg måtte ha noe "bevegelig", og da ble det ett silkebånd. Vurderer å ha den med på juelemessen jeg skal på...men er litt usikker siden den ikke ble helt pen,og ikke vet jeg hva jeg skulle ha tatt for den heller :)



Ble veldig enkelt pyntet på innsiden


Rundt håndtaket....resultatet ble ikke så veldig bra men....



Baksiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar :)det setter jeg pris på. Ha en fortsatt fin dag :)

Related Posts with Thumbnails